مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-04-27سياسي

مصادیق امربه معروف و نهی از منکر، اصول مترقی مدیریت در کشورهای توسعه یافته هستند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مصادیق امربه معروف و نهی از منکر، اصول اساسی و مترقی مدیریت در کشورهای توسعه یافته هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مصادیق امربه معروف و نهی از منکر، اصول اساسی و مترقی مدیریت در کشورهای توسعه یافته هستند.

احمد حسین فتایی در جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر این اداره کل که امروز ششم اردیبهشت ماه برگزار شد،بر لزوم تقویت و تبیین مصادیق این فریضه دینی در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

وی اظهار کرد: بسیاری از مصادیق تأکید شده دین اسلام در قالب امربه معروف و نهی از منکر، از اصول اساسی و مترقی مدیریت در کشورهای توسعه یافته است.

فتایی تصریح کرد: پایبندی به قواعد و قوانین فرهنگ کار یکی از مهم ترین مصادیق تأکید شده در دین مبین اسلام است که در کشورهای مانند ژاپن و آلمان نهادینه شده و ما نیازمند آن هستیم که این شاخصه فرهنگی و مصداق امربه معروف و نهی از منکر را در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای، بیش ازپیش تقویت و تبیین کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به لزوم توجه ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به شاخصه های اخلاق فردی و حرفه ای، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات مبتلابه جامعه که نیازمند پیاده سازی شاخصه های امربه معروف و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادیق امربه معروف و نهی از منکر، اصول مترقی مدیریت در کشورهای توسعه یافته هستند

مصادیق امربه معروف و نهی از منکر، اصول مترقی مدیریت در کشورهای توسعه یافته هستند