مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-04-27اقتصادي

ایجاد هرگونه مشکل در مسیر ثبت جهانی هوارمان نابخشودنی است


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ایجاد هرگونه مشکل در مسیر ثبت جهانی هوارمان را نابخشودنی عنوان کرد و گفت: - ایسنا/کردستان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ایجاد هرگونه مشکل در مسیر ثبت جهانی هوارمان را نابخشودنی عنوان کرد و گفت: طرح ها و برنامه های بیناد مسکن را که به منظور توسعه و آبادانی روستای بزلانه در نظر گرفته شده است با دقت بررسی خواهد شد.

محمد امینیان در بازدید از روستای تاریخی بزلانه از توابع شهرستان سنندج اظهار کرد: حفاظت از بافت تاریخی روستای بزلانە امری ضروری و مهم است.

معاون میراث فرهنگی استان با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاههای اجرایی استان با اداره کل میراث فرهنگی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله ارگان هایی است که در راستای توسعه و آبادانی روستاهای استان تلاش ها و خدمات زیادی را انجام داده است.

وی ایجاد هرگونه مشکل در مسیر ثبت جهانی هوارمان را نابخشودنی عنوان کرد و گفت: طرح ها و برنامه های بیناد مسکن را که به منظور توسعه و آبادانی روستای بزلانه در نظر گرفته شده است با دقت بررسی خواهد شد.

محمد امینیان افزود:در راستای حفاظت از بافت تاریخی، صرفا طرح های تایید شده توسط این معاونت در روستای بزلانه اجرا خواهد شد و نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هرگونه مشکل در مسیر ثبت جهانی هوارمان نابخشودنی است

ایجاد هرگونه مشکل در مسیر ثبت جهانی هوارمان نابخشودنی است