مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 17:352021-04-27سياسي

تشدید محدودیت های کرونایی با جدی شدن تهدید ویروس هندی


فرماندار خرم آباد با تأکید بر تشدید محدودیت های کرونایی با توجه به جدی بودن تهدید ویروس کرونای هندی، گفت: همه دستگاه های اجرایی با به کارگیری همه ظرفیت ها از ورود و شیوع این ویروس جهش یافته در شهرستان جلوگیری کنند.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد با تأکید بر تشدید محدودیت های کرونایی با توجه به جدی بودن تهدید ویروس کرونای هندی، گفت: همه دستگاه های اجرایی با به کارگیری همه ظرفیت ها از ورود و شیوع این ویروس جهش یافته در شهرستان جلوگیری کنند.

جعفر طولابی در جلسه ستاد مدیریت کرونا خرم آباد با اشاره به اهمیت بالای سلامت جامعه، اظهار کرد: انتظار می رود مصوبه های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به نحو مطلوبی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی با توجه به جدی بودن تهدید ویروس کرونای هندی، بیشتر شود، بنابراین همه دستگاه های اجرایی با به کارگیری همه ظرفیت ها از ورود و شیوع این ویروس جهش یافته در شهرستان جلوگیری کنند.

فرماندار خرم آباد با تأکید بر تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان، از اداره صمت خواست بر فعالیت اصناف طی هفته جاری با کنترل بیشتری نظارت کنند و در صورت بروز تخلف برخورد لازم انجام شود.

طولابی با بیان اینکه متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی گروه های شغلی شماره یک رها شده است، افزود: در برخی مراکز خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی با جدی شدن تهدید ویروس هندی

تشدید محدودیت های کرونایی با جدی شدن تهدید ویروس هندی