مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-04-27پزشكي

درخواست فرماندار دنا از علوم پزشکی در روزهای سخت پسا زلزله


فرماندار شهرستان دنا از علوم پزشکی درخواستی در روزهای سخت پسا زلزله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا از دانشگاه علوم پزشکی درخواست اختصاص سهمیه ویژه واکسن برای اعضای ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا کرد.

 پناهی در جلسه ستاد کرونا گفت: سال 99 خاطرات ناخوشایندی برای این شهرستان به یادگار مانده است کرونای خشن شاخص ترین افراد،عزیز ترین دوستان آشنایان را قربانی کرد به طوری که این شهرستان دارای شرایط خاص در کشور بوده  که ادامه کرونا و زلزله شبانه آرامش شهروندان را بهم ریخته و به جای اینکه در این شرایط سخت اقتصادی دنبال گرهگشایی از معیشت باشند مشکلات ساخت و ساز احداث سرپناه به این اولویت های زندگی اضافه شده است.

   فرماندار دنا گفت: مشکلات ستاد بازسازی زلزله با تشکیل جلسه با تهویه مناسب، تهیه دو واحد کانکس،چادر خدمات دهی به حالت عادی برگشته است.

پناهی اظهار داشت: سپاسگزار مردم هستیم که با گذشتن از صله رحم، عدم شرکت در مراسمات عروسی و خاکسپاری نزدیکان  با مشارکت و همراهی شهرستان دنا از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شده است.

عبدالحمید پناهی با اشاره به شروع برنامه واکسیناسیون گفت: سرمایه اجتماعی شهروندان دنا نشین بیش از همه چیز برای ما ارزشمند است نیاز است که تیم دانشگاه علوم پزشکی مثل گذشته که شبانه روز پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرماندار دنا از علوم پزشکی در روزهای سخت پسا زلزله

درخواست فرماندار دنا از علوم پزشکی در روزهای سخت پسا زلزله