مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-27سياسي

دولت اسلامی باید بستر سفره پاک را برای مردم فراهم کند


تلاش برای توسعه غذای حلال و فراهم سازی بستر سفره پاک بر اساس آیات 114 و 115 سوره نحل از وظایف بسیار مهم دولت اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم امروز در برنامه رسانه ای بیان نکات تفسیری جزء چهاردهم قرآن کریم در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: تلاش برای عدالت گستری در آیه 90 از سوره مبارکه نحل مورد تاکید قرار گرفته که یکی از شاخصه های اصلی و مهم دولت اسلامی است.

وی افزود: خداوند در این آیه امر به عدالت گستری می کند و مأموریت اصلی دولت اسلامی عدالت گستری است و نبی گرامی اسلام در آیه 40 شورا نیز به این مسئله عدالت گستری اشاره کرده است.

استاد گذاشته شده که دعوت به راه خداوند است.

وی افزود: روح حاکم بر تمام فرهنگ های دولت اسلامی باید دعوت به خدا باشد و تمام ابزارهای فرهنگی که در اختیار دولت اسلامی است همه باید به سوی سبیل الله دعوت کننده باشند و دولت اسلامی باید اهتمام خود را در راستای حمایت از سازمان های دعوت کننده به سمت خدا به کار گیرد.

سخنران حرم بانوی کرامت در ادامه گفت: تلاش برای توسعه غذای حلال و فراهم آوردن سفره پاک بر اساس آیات 114 و 115 سوره نحل از دیگر وظایف بسیار مهم دولت اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اسلامی باید بستر سفره پاک را برای مردم فراهم کند

دولت اسلامی باید بستر سفره پاک را برای مردم فراهم کند