مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-27اقتصادي

اختصاص 106 میلیارد تومان برای مکانیزاسیون کشاورزی گیلان


سال گذشته نزدیک به 106 میلیارد تومان برای خط ویژه مکانیزاسیون اختصاص و 1000 دستگاه نشاکار به مجموعه ماشین آلات استان اضافه شد.

- ایسنا/گیلان رییس جهادکشاورزی گیلان گفت: سال گذشته نزدیک به 106 میلیارد تومان برای خط ویژه مکانیزاسیون اختصاص و 1000 دستگاه نشاکار به مجموعه ماشین آلات استان اضافه شد.

مسعود الماسی در جلسه شورای آب و کشاورزی شهرستان بندرانزلی، با با اشاره به اینکه در کنار کشاورزان، مصرف کنندگان آب را هم داریم، اظهار کرد: علاوه بر وظایف و تکالیفی که برای خودمان داریم، خود را جدا از آب منطقه ای که متولی اصلی تامین آب است، نمی بینیم.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین و استفاده بهینه از آب کشاورزی در طول سال های گذشته طرح های خوبی در حوزه کشاورزی اجرا شده است، افزود: هر کدام از این طرح ها به نوعی کاهش مصرف آب و افزایش راندمان را در پی دارد، اما در کنار طرح هایی که انجام دادیم کارهای غیر ساختاری هم داریم که از جمله آن تقویم زراعی است که به صورت مشترک با سازمان آب و هواشناسی همچنین موسسه تحقیقات برنج طراحی و به کشاورزان در سراسر استان پیشنهاد کردیم.

الماسی با اشاره به اینکه این پیشنهاد در سال گذشته 85 درصد تحقق اجرا داشت، تاکید کرد: تقویم زراعی بر مبنای منابع آب، وضعیت هوا و فیزیولوژی گیاه برنج پیشنهاد شده که بهترین زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 106 میلیارد تومان برای مکانیزاسیون کشاورزی گیلان

اختصاص 106 میلیارد تومان برای مکانیزاسیون کشاورزی گیلان