مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-27اقتصادي

بهترین انواع تردمیل باشگاهی: هایپرجیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تردمیل باشگاهی در دو نوع تردمیل مکانیکی و تردمیل برقی ساخته شده و انواع تردمیل باشگاهی برقی در ایران مورد استقبال افراد و مدیران باشگاه ها قرار گرفته است، - بهترین انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم را می توانید در میان تردمیل باشگاهی آیرون مستر و پروتئوس و شوا بیابید؛ تردمیل باشگاهی آذیموس و پاندا را نیز فراموش نکنید؛ توجه به انواع تردمیل باشگاهی بادی استرانگ و استرانگ مستر و جی ایکس هم شما را با انواع دیگر تردمیل آشنا می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تردمیل باشگاهی در دو نوع تردمیل مکانیکی و تردمیل برقی ساخته شده و انواع تردمیل باشگاهی برقی در ایران مورد استقبال افراد و مدیران باشگاه ها قرار گرفته است، اگرچه هنوز هم انواع تردمیل مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت هایی در ساختار و نوع کارکرد و حتی در قیمت تردمیل باشگاهی برقی و مکانیکی دیده می شود.

نخستین و مهم ترین تفاوت این دو نوع تردمیل در منبع انرژی آنها برای به حرکت درآوردن تسمه تردمیل است که در انواع تردمیل مکانیکی برخلاف تردمیل های برقی، نیروی پای ورزشکاران است و نه نیروی برق.

دویدن و راه رفتن بر روی انواع تردمیل باشگاهی مکانیکی انرژی بیشتری را صرف می کند و سرعت حرکت بر روی آنها فقط به توان و قدرت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین انواع تردمیل باشگاهی: هایپرجیم

بهترین انواع تردمیل باشگاهی: هایپرجیم