مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-27سياسي

کرامت حسنی در قائم شهر با توزیع 7 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان


فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر از توزیع 7 هزار بسته معیشتی همزمان با ایام ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،علی خادم از اهدای 7 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قائم شهر خبر داد و گفت: احسان و نیکوکاری در زمره اخلاق و کردار حسنه ای است که مورد تایید خداوند متعال و امر موکد از جانب پیشوایان دینی ما است.

  وی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با هدف محرومیت زدایی، 7 هزار بسته معیشتی در روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ساعت 14 بعدازظهر در بین جامعه هدف در سطح شهرستان، توزیع خواهد شد.

  فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر با قدردانی از مردم فهیم و نوع دوست قائم شهر، ادارات و نهاد ها، گروه های جهادی، پایگاه های بسیج، خیران خداشناس به ویژه حضرت آیت الله معلمی به دلیل حمایت های خالصانه از اجرای این کار خداپسندانه اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک تعداد 26 هزار وعده غذای گرم به خانواده های نیازمند به همت بسیج سازندگی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع می شود.

  خادم خاطرنشان کرد: اخلاق و روش مومنانه اهل بیت (ع)به ویژه حضرت امام حسن مجتبی (ع) در کمک و دستگیری از نیازمندان زبانزد است، لذا با الگوی احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرامت حسنی در قائم شهر با توزیع 7 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

کرامت حسنی در قائم شهر با توزیع 7 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان