مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-27اقتصادي

یک نگرانی ارزی در صورت بازگشت آمریکا به برجام


رییس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید در صورت بازگشت امریکا به برجام و لغو یا کاهش تحریم ها، مدیریت شرایط اقتصادی کشور اهمیت فراوانی دارد.

- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید در صورت بازگشت امریکا به برجام و لغو یا کاهش تحریم ها، مدیریت شرایط اقتصادی کشور اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد لاهوتی در جریان نشست فعالان بخش خصوصی با رییس جمهور به ارائه برخی از دغدغه های صادرکنندگان در ماه های پایانی دولت پرداخت و از پیش بینی افزایش صادرات در سال1400 در صورت برطرف کردن برخی نگرانی ها سخن گفت.

عضو اتاق بازرگانی تهران درباره صحبت های مطرح شده در نشست با روحانی، بیان کرد: بخش نخست صحبت هایم به پیش بینی ها از روند صادرات اختصاص داشت.

یکی از موضوعات تاثیرگذار بر روند صادرات در سال جاری، اصلاح ابلاغیه 177 است که سرانجام پس از تلاش سه ساله اتاق ایران و مجموعه فعالان اقتصادی انجام پذیرفت و بر این اساس، پیش بینی می شود که صادرات در سال 1400 روندی متفاوت از آنچه در سال 1399 به وقوع پیوست را طی کند و انتظار رشد صادرات وجود دارد.

او سپس به یکی از دغدغه صادرکنندگان که در این نشست مطرح شده است، اشاره کرد و گفت: صادرکنندگان نگران آن هستند که در صورت بازگشت آمریکا به برجام، رفع تحریم ها و آزاد شدن منابع، دولت برای تقویت پول ملی اقدام به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نگرانی ارزی در صورت بازگشت آمریکا به برجام

یک نگرانی ارزی در صورت بازگشت آمریکا به برجام