مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-04-27اقتصادي

جریمه 92 هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت تردد شبانه در گیلان


جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به جریمه 92 هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت تردد شبانه از ابتدای امسال تاکنون، گفت: مجموع مبلغ جریمه ها 18 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین حسن پور عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به آخرین آمار تخلف نقض کنندگان محدودیت های تردد شبانه، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 92 هزار خودرو متخلف به دلیل نقض محدودیت های شبانه اعمال قانون شده اند.

وی ادامه داد: این اعمال قانون مربوط به خودروهایی بود که توجهی به محدودیت های نداشته و در زمان های تعیین شده تردد داشتند بوده است.

سرهنگ حسن پور با اشاره به جریمه یک میلیون تومانی برای تردد در شهرهای با وضعیت قرمز، گفت: در شهرهای نارنجی این مبلغ جریمه 500 هزار تومان است.

وی همچنین به لغو محدودیت های شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در شب های قدر اشاره و اضافه کرد: تردد خودروها در این شب ها با اعمال قانون مواجه نخواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به جریمه 200 هزار تومانی برای نقض محدودیت های شبانه، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 18 میلیارد و 400 میلیون تومان جریمه صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 92 هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت تردد شبانه در گیلان

جریمه 92 هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت تردد شبانه در گیلان