مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-27سياسي

تحقق مشارکت پرشور مردم در انتخابات با بسیج همه امکانات


رییس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه از راهبرد مجریان استان است، گفت: تلاش تمام عوامل بر برای برگزاری پرشور با حضور حداکثری مردم از سلایق مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه با بیان اینکه تلاش برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: مشارکت بالا و حداکثری مردم نیاز به فراهم کردن زمینه های حضور همه سلایق و جریانات سیاسی فعال در این عرصه سرنوشت ساز را با همکاری تمام عوامل دارد.

رییس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اینکه مراحل مختلف انتخابات در استان قم مطابق برنامه زمان بندی و به شکل دقیقی در حال انجام است، افزود: برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور از راهبرد مجریان انتخابات در استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق این حضور باشکوه و پرشور مردم، فضای تعامل و همکاری خوبی بین ستاد انتخابات، هیأت اجرایی و دیگر مجموعه های دست اندر کار انتخابات شکل گرفته است، ادامه داد: اعتماد و سلامت مطلق در همکاران استانداری و فرمانداری وجود دارد و بر اساس وظیفه قانونی، تعهد و به عنوان امانتدار صدیق، از رأی مردم صیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مشارکت پرشور مردم در انتخابات با بسیج همه امکانات

تحقق مشارکت پرشور مردم در انتخابات با بسیج همه امکانات