مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-27ورزشي

زنگ خطر در فوتبال ساحلی ایران با خانم رییس و لزوم تغییر سریع مدیریت فامیلی


فدراسیون فوتبال ایران هنوز مرزهای ممنوعه دارد و گویا کسی نباید از ضعف در آن ها با وجود سالها ثبات مدیریت انتقاد کند.

فوتبال ساحلی با ریاست پریا شهریاری یکی از آن حوزه هاست که جواب انتقاد سرمربی سابق تیم ملی را با موجی از مصاحبه ملی پوشان فعلی می دهند! .

- در روزهایی که فوتبال ملی ایران درگیر پرونده سلب میزبانی از تیم بزرگسالان خود در مقدماتی جام جهانی است، سخت بود که خبر جدید دیگری را علیه فوتبال ایران تصور کرد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون کشورمان را بسیار بی دفاع تر از آن دید که به یکی دو مورد تضییع حق در کنار محرومیت باشگاه های ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا، بسنده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، همزمان با حذف عجیب و ناباورانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از مسابقات جام جهانی این رشته و شدت گرفتن انتقادات رسانه ها از نقش فرمالیته مهدی تاج به عنوان رییس کمیته ساحلی و فوتسال آسیا، چند تن از پیشکسوتان به ضعف رییس پرمشغله این کمیته اشاره کردند که در کمال تعجب انتقاد آنها با هجمه برخی ملی پوشان ساحلی علیه کارشناسان دلسوز پاسخ داده شد تا صدای هرگونه اعتراضی در این زمینه در نطفه، خفه شود.

این موج منفی عجیب همچون یک جریان، در مقابل نقد صحیحی که بهزاد داداش زاده سرمربی سابق تیم ملی ساحلی و ملی پوش اسبق تیمهای پرسپو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر در فوتبال ساحلی ایران با خانم رییس و لزوم تغییر سریع مدیریت فامیلی

زنگ خطر در فوتبال ساحلی ایران با خانم رییس و لزوم تغییر سریع مدیریت فامیلی