مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-27اقتصادي

اقدام عجیب یک پیمانکار مسکن مهر پردیس/ اخذ اقرارنامه از مالکان


یکی از پیمانکاران مسکن مهر پردیس در اقدامی عجیب از مالکان برخی پروژه های فاز 5 مسکن مهر پردیس، اقرارنامه مبنی بر دریافت کامل واحد با تمام امکانات و تأسیسات اخذ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بارها از سوی مسئولان مسکن مهر در وزارت راه و شهرسازی، زمان بسته شدن پرونده مسکن مهر، اتمام دولت دوازدهم اعلام شده است.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز بارها اعلام کرده که پرونده مسکن مهر به جز 30 هزار واحدی که مشکلات قضایی و پرونده در محاکم دارند که عمدتاً تعاونی ها هستند، تا پایان دولت دوازدهم بسته خواهد شد.

این در حالی است که هم در زمان وزارت عباس آخوندی و هم محمد اسلامی، بر واگذاری پروژه های مسکن مهر به مالکان به صورت نهایی شده و همزمان با تکمیل تأسیسات روبنایی و زیربنایی تأکید شده و به دستگاه های متولی مسکن مهر شامل سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها، اجرای این دستورالعمل، ابلاغ شده است.

تعدادی از ساکنان مسکن مهر پردیس در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از عدم اجرای این دستورات خبر داده و اعلام کردند: به نظر می رسد دولت دوازدهم قصد دارد در روزهای پایانی عمر خود، افتخار بسته شدن پرونده مسکن مهر را به نام خود ثبت کند؛ از این رو، بسیاری از پروژه ها بدون داشتن راه دسترسی به متقاضیان واگذار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب یک پیمانکار مسکن مهر پردیس/ اخذ اقرارنامه از مالکان

اقدام عجیب یک پیمانکار مسکن مهر پردیس/ اخذ اقرارنامه از مالکان