مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-27اقتصادي

احراز هویت و سجا مالکان سهام عدالت در کارگزاری دلیران پارس آنلاین


مجامع فوق العاده شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت از 18 اردیبهشت برگزار می شود و شرط حضور مالکان سهام عدالت در این مجامع و انتخاب مدیران کارآمد ثبت نام در سامانه سجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، از میان 49 میلیون مشمول سهام عدالت 30 میلیون نفر روش غیرمستقیم را برای اداره سهام خود برگزیده اند و هم اکنون این گروه، سهامداران شرکت های 31 گانه سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در کشور به شمار می روند.

بنا بر اعلام مسئولان، ارزش دارایی شرکت های سرمایه گذاری استانی بالغ بر 386 هزار میلیارد تومان است و مالکان سهام عدالت می توانند با حضور در مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت ها و انتخاب هیأت مدیره در روند مدیریت و سودآوری شرکت هایی که سهامدار آن هستند، تأثیرگذار بوده و نقش آفرین باشند.

بنا بر اعلام مسئولان بازار سرمایه، برگزاری مجامع عادی به طور فوق العاده شرکت های سرمایه گذاری استانی با هدف انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت ها از 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا نیمه خرداد ماه ادامه خواهد داشت و با توجه به شرایط ویژه کرونا ، مالکان سهام عدالت قادرند از طریق الکترونیک در مجامع شرکت کنند.

این در حالی است که شرط حضور سهامداران عدالت در انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی احراز هویت و ثبت نام در سجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز هویت و سجا مالکان سهام عدالت در کارگزاری دلیران پارس آنلاین

احراز هویت و سجا مالکان سهام عدالت در کارگزاری دلیران پارس آنلاین