مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-27سياسي

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در زنجان


فاز 2 واکسیناسیون افراد بالای 80 سال از امروز (7 اردیبهشت ماه) همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده و اطلاع رسانی به افراد با تماس تلفنی خواهد بود.

- ایسنا/زنجان فاز 2 واکسیناسیون افراد بالای 80 سال از امروز (7 اردیبهشت ماه) همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده و اطلاع رسانی به افراد با تماس تلفنی خواهد بود.

پرویز قزلباش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس سامانه سیب، در استان زنجان نزدیک به 18 هزار نفر افراد بالای 80 سال داریم که مشخصات کامل این افراد در سامانه سیب معاونت بهداشت دانشگاه ثبت شده و تزریق واکسن به این افراد طی تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه افرادی که در فاز یک واکسن دریافت کردند، کادر بهداشت و درمان بودند، ادامه داد: تعدادی از این افراد تمایل به تزریق واکسن نداشتند که مسئولیت این کار را هم قبول کردند و به صورت کتبی نیز تعهدنامه دادند که اگر دچار عارضه ای شوند، مسئولیت با خودشان است.

این مسئول با یادآوری اینکه گروهی هم که در گذشته مبتلا شدند، باید منتظر باشند تا شش ماه از زمان ابتلا به بیماری گذر کند، گفت: امروز فاز اول را به اتمام می رسانیم و مجدداً در فرصت های بعدی افرادی که شش ماه از ابتلای آن ها گذشته، یا افرادی که تمایل پیدا می کنند که مجدداً واکسن دریافت کنند، در فاز بعدی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در زنجان

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در زنجان