مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-27اقتصادي

سه المان شهری جدید به کرج اضافه می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تا پایان خردادماه، المان پرستار، کاروان و پهلوان در سطح شهر نصب می شود.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تا پایان خردادماه، المان پرستار، کاروان و پهلوان در سطح شهر نصب می شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه ساخت و نصب المان در مناطق مختلف شهر که از سال گذشته آغاز شده، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته بنا بود سال گذشته 10 المان ساخته و در مناطق مختلف نصب شود که هفت مورد از آنها اجرایی و نصب سه مورد از آنها به بهار امسال موکول شد.

وی ادامه داد: المان رازی، مادر، آتش نشان، مهر پدری، دهقان فداکار و سردیس مرحوم زین العابدینی بخشی از این نمادهای شهری بودند.

این مسئول اضافه کرد: المان پرستار هم تا آخر اردیبهشت ماه، المان کاروان تا آخر خرداد و المان پهلوان هم تا 15 خرداد نصب خواهد شد.

بضاعتی پور با بیان اینکه تمامی المان های نصب شده موضوعی بوده و در مکان های مرتبط نصب شده اند، افزود: المان مادر در میدان مادر، المان مهر پدری در محل سکونت پدری که از فرزند معلول خود مراقبت می کرد و المان دهقان فداکار در محل تولد این قهرمان ملی نصب شده و در نصب دیگر المان ها هم موضوعیت رعایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه المان شهری جدید به کرج اضافه می شود

سه المان شهری جدید به کرج اضافه می شود