مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-27اقتصادي

تکمیل آرشیو الکترونیکی پرونده های شهرداری منطقه یک


مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اتمام پروژه آرشیو الکترونیکی پرونده ها در این مجموعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود دهبانی صابر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری منطقه یک همدان در ابتدای سال گذشته فرآیند الکترونیکی کردن تمام آرشیو اسناد و مدارک موجود را آغاز کرد و هم اکنون پس از یک سال تمام پرونده ها با بیش از 4 میلیون برگه به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از پرونده های شهروندان امری ضروری است عنوان کرد: یکی از دغدغه های مهم، وجود سیستمی مناسب برای ثبت و ضبط این پرونده ها بوده که به همین دلیل شهرداری منطقه یک به عنوان پیشگام پروژه آرشیو الکترونیکی اسناد و مدارک را در سال گذشته با  6.

25 میلیارد ریالی آغاز کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان هدف از اجرای این پروژه را ایجاد فایل های دیجیتالی برای پشتیبانی از پرونده های فیزیکی و حفظ اسناد و مدارک مربوط به پرونده ها در قبال حوادث طبیعی و غیرطبیعی و استفاده در سیستم های مکانیزه شهرداری با هدف حذف گردش دستی و فیزیکی پرونده ها دانست.

وی با بیان اینکه بدین ترتیب هرگونه سوء استفاده های احتمالی نیز جلوگیری شده و ایجاد امنیت و دسترسی آسان به پرونده های موجود افزایش می یابد گفت: پرونده ها در 6 دسته نوسازی، شهرسازی، کمیسیون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آرشیو الکترونیکی پرونده های شهرداری منطقه یک

تکمیل آرشیو الکترونیکی پرونده های شهرداری منطقه یک