مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-27سياسي

زمینه حضور همه سلایق در انتخابات فراهم شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات گفت: لازمه چنین کاری، فراهم کردن زمینه های حضور همه سلایق و جریانات سیاسی فعال در این عرصه سرنوشت ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در جلسه این ستاد که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با تبریک بین ستاد انتخابات، هیأت  اجرایی و دیگر مجموعه های دست اندر کار انتخابات شکل گرفته است.

سلیمان پور از فضای سالم و امن به عنوان نقطه قوت انتخابات قم یاد کرد و گفت: اعتماد و سلامت مطلق در  همکاران استانداری و فرمانداری وجود دارد و بر اساس وظیفه قانونی، تعهد و به عنوان امانتدار صدیق، از رأی مردم صیانت خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت تلاش برای ایجاد بسترهای امیدآفرینی در جامعه ، از تشکیل کمیته رصد نارضایتی ها در معاونت سیاسی استانداری خبر داد و افزود: پایش و مدیریت دقیق پمپاژ خبری و اطلاعات ایام انتخابات بسیار مهم و ضروری است.

رییس ستاد انتخابات استان قم همچنین اهمیت فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی انتخابات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اهم اولویت ها، انتظارات و اقتضائات این حوزه احصاء و در قالب بخشنامه 11 ماده ای به شهرداری ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضور همه سلایق در انتخابات فراهم شود

زمینه حضور همه سلایق در انتخابات فراهم شود