مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-27اقتصادي

همایش معرفی فرصت های سرمایە گذاری منطقە ویژە اقتصادی بانە برگزار می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان از برگزاری همایش یک روزە معرفی فرصت های سرمایە گذاری استان با اولویت منطقه ویژه اقتصادی در بانه برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان از برگزاری همایش یک روزە معرفی فرصت های سرمایە گذاری استان با اولویت منطقه ویژه اقتصادی در بانه برگزار می شود.

خالد جعفری امروز(7 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری همایش یک روزه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه بانه، اظهارکرد: در سفر معاون وزیر داخله اقلیم کردستان عراق به استان و بازدید از مرز سیرانبند و منطقه ویژه اقتصادی پیشنهاد برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه به سرمایع گذاران اقلیم کردستان مطرح شد.

وی با بیان اینکه مقامات اقلیم کردستان عراق علاقمند به برگزاری این همایش هستند و ما نیز پیگیری های لازم را در این خصوص انجام داده ایم، افزود: تلاش خواهیم کرد این همایش بعد از ماه مبارک رمضان و تا قبل از انتخابات و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

جعفری با بیان اینکه رسمی شدن مرز سیرانبند و رونق صادرات از این مرز تاثیر بسزایی در جذب سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه دارد، بیان کرد: در این همایش باید تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش معرفی فرصت های سرمایە گذاری منطقە ویژە اقتصادی بانە برگزار می شود

همایش معرفی فرصت های سرمایە گذاری منطقە ویژە اقتصادی بانە برگزار می شود