مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-27سياسي

بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان پیرو اظهارات ظریف


تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان پیرو فایل اخیر منتشر شده وزیر امور خارجه ایران با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داده و خواستار ورود قوه قضاییه به این موضوع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، تعدادی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان، دیار سردار دل ها از ریاست قوه قضاییه عاجزانه استدعا داریم به این موضوع ورود کرده و با افراد خاطی به بهترین شکل ممکن برخورد نمایند و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانید.

چرا که سردار دلها جان شیرین خودش را در راه آسایش و امنیت این ملت عزیز  و انقلاب اسلامی فدا کرده است واقعا جفاست که بخواهند به قلوب قلبها تهمت های ناروا بزنند و ناکامی هایشان در اعتماد کورکورانه به غرب را به گردن این و آن بیندازند.

  تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تشکل جعمیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تشکل جنبش ضد صهونیسم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تشکل جعمیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر تشکل راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان پیرو اظهارات ظریف

بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان پیرو اظهارات ظریف