مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-27سياسي

رونمایی از تفسیر همراه


حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در آیین رونمایی از مجموعه تفسیر همراه که به همت ستاد فهما جمع آوری و ارایه شده است؛ این اثر را گامی ارزشمند در راستای عمومی سازی فهم و تدبر در قرآن کریم دانست.

- حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در آیین رونمایی از مجموعه تفسیر همراه که به همت ستاد فهما جمع آوری و ارایه شده است؛ این اثر را گامی ارزشمند در راستای عمومی سازی فهم و تدبر در قرآن کریم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، آیین رونمایی از تفسیر همراه (تفسیر کوتاه آیات قرآن مجید) صبح امروز سه شنبه 7 اردیبهشت با حضور حجج الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در محل ستاد فهما برگزار شد.

در این آیین 30 جلد در قطع پالتویی و 4 جلد در قطع وزیری از طرح تلاوت نور شامل تفسیر و ارایه نکات از یکی از آیات منتخب در هر صفحه از قرآن کریم که به خط عثمان طه نگارش شده، ذیل طرح ملی تلاوت نور، در آستانه خجسته سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، در این آیین طی سخنانی با بیان اینکه شاهد ارایه آثار و کارهای جدید مبتنی بر استفاده از ظرفیت فناوری های جدید در عرصه های مختلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تفسیر همراه

رونمایی از تفسیر همراه