مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-27اقتصادي

روزانه 100هزار مترمکعب فاضلاب تصفیه شده در غرب تهران هدر می رود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران گفت: روزانه 100هزار مترمکعب فاضلاب تصفیه شده در غرب تهران هدر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اکبریان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ساماندهی پساب های شهرستان شهریار که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز حتی یک لیتر آب از سد کرج به دشت شهریار اختصاص ندارد، در حالی که زمانی این دشت 410 میلیون متر مکعب از این رودخانه تخصیص آب داشت.

وی با بیان اینکه غرب استان تهران تنها منطقه ای در این استان است، که آب های سطحی دسترسی ندارد، افزود: پیگیر اتصال این منطقه به سد امیرکبیر هستیم، اما در سال جاری و با توجه به کاهش بارش ها فشار زیادی به منابع آبی زیرزمینی وارد می شود، که این امر با توجه به وضعیت فرونشست ها در دشت شهریار بسیار خطرناک است و بدین ترتیب روز به روز شرایط فعلی و فرونشست در دشت شهریار بدتر می شود.

مدیرعامل آبفا غرب استان تهران گفت: کاهش بارش ها سبب شده است، که در سال آبی جاری رهاسازی آب برای تغذیه آبخوان نیز اتفاق نیفتد.

وی از رهاسازی 100 هزار متر مکعب در شبانه روز یا 1500 لیتر در ثانیه فاضلاب تصفیه شده در رودخانه های غرب استان تهران انتقاد کرد و آن را نتیجه برخی ناهماهنگی ها دانست و گفت: شهرداری ها می توانند، برای آبیاری فضای سبز از آب تصفیه شده بهره گیرند و شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 100هزار مترمکعب فاضلاب تصفیه شده در غرب تهران هدر می رود

روزانه 100هزار مترمکعب فاضلاب تصفیه شده در غرب تهران هدر می رود