مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-27سياسي

وزارت ارشاد دچار رخوت است/ارشادتلاشی برای افزایش بودجه انجام نداد


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارشاد دچار نوعی رخوت است و هیچ تلاشی برای افزایش بودجه از خود نشان نداد.

- سید محمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از فرهنگ به عنوان شاخص اساسی در آبادان و خرمشهر یاد کرد و گفت: فرهنگ یکی از شاخص های اساسی به خصوص در آبادان و خرمشهر است و در شهری مثل آبادان که شاخص فرهنگ آن را متمایز ساخته است، این روزها شاهد رخوت فرهنگی در آن هستیم.

وی افزود: باید به فرهنگ و ارشاد کمک شود چرا که این اداره همچون گذشته سرحال نیست و در خیلی از مسائل پیش پا افتاده و تأمین اعتبارات ناچیز اولیه و اقلام مصرفی خود مشکل دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، رخوت در سطح وزارتخانه را ریشه اصلی مشکلات فعلی ادارات ارشاد شهرستان هایی همچون آبادان و خرمشهر دانست و بیان کرد: از سوی فرهنگ و ارشاد در بودجه جنب وجوشی مشاهده نشد و برخلاف برخی نهادهای فرهنگی، ارشاد سهمی ناچیز و کمتر از 15 درصد در پیگیری امور و بیان نیازمندی هایش داشت.

وی ادامه داد: قبل از تصویب بودجه وزیر باید مراجعه کند و نامه ها توسط وزارتخانه به نمایندگان مجلس ارسال می شود که این امر به خوبی انجام نشد و همین رخوت باعث شد که ارشاد در بودجه 99 سهمی ناچیز داشته باشد و در بودجه 1400 نیز همین رویه دنبال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد دچار رخوت است/ارشادتلاشی برای افزایش بودجه انجام نداد

وزارت ارشاد دچار رخوت است/ارشادتلاشی برای افزایش بودجه انجام نداد