مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-27حوادث

کشف 218 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 218 کیلوگرم در عملیات دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان دلیجان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 218 کیلوگرم در عملیات دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان دلیجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان کرد: در تدوین برنامه جامع پلیس برای مبارزه با مواد مخدر، از ابتدای سال جاری، طرح های عملیاتی مختلفی در مبارزه با مواد مخدر عملیاتی و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: در تداوم این راهبرد، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در سه عملیات جداگانه، موفق به شناسایی و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر که از محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال جابجایی مواد مخدر بودند، شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در این عملیات ها سه دستگاه خودرو توقیف و مقدار 218 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در این خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

سردار مفخمی با بیان معرفی سه قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات به مرجع قضایی گفت: طرح های مبارزه با مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می توانند در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن 110 هر گونه اخبار و گزارش های خود در این خصوص را به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 218 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان

کشف 218 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان