مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-27پزشكي

اصول نگهداری از گوسفندان در فصل گرما


یک عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: نگهداری از گوسفندان دارای اصول و اقداماتی است که برای این که پرورش گوسفندان به صورت بهداشتی انجام می شود.

- ایسنا/لرستان یک عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: نگهداری از گوسفندان دارای اصول و اقداماتی است که برای این که پرورش گوسفندان به صورت بهداشتی انجام می شود.

کریم قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نگهداری از گوسفندان دارای اصول و اقداماتی است که برای این که پرورش گوسفندان به صورت بهداشتی انجام می شود.

وی ادامه داد: در نگهداری گوسفند باید روی جایگاه گوسفندان تمرکز ویژه ای داشت تا از رشد میکروب ها و بروز بیماری ها جلوگیری شود.

قربانی عنوان کرد: در جایگاهی که گوسفندان نگهداری می شوند، باید تعداد گوسفندان نگهداری شده طبق استاندارد باشد و در صورتی که این تعداد بیشتر از استاندارد شود، با رشد میکروب ها و بروز بیماری های بین دامی همراه خواهد شد.

این عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان ادامه داد: مکانی که برای نگهداری گوسفند انتخاب می شود باید در یک نقطه بلند بوده و در معرض وزش باد نباشد و بهتر است در جایی دور از محیط زندگی انسان ها باشد، چراکه با این کار از انتقال بیماری هایی که میان انسان و دام است، جلوگیری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول نگهداری از گوسفندان در فصل گرما

اصول نگهداری از گوسفندان در فصل گرما