مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-27سياسي

سلسله گفتگوهای اخلاقی «آیه در آینه» برگزار می شود


سلسله گفتگوهای «آیه در آینه» به همت خانه اخلاق پژوهان جوان و با حضور اساتید حوزه اخلاق به مدت 10 روز، از تاریخ 14 رمضان (7 اردیبهشت) تا 23 رمضان (16 اردیبهشت) برگزار می شود.

- قم- سلسله گفتگوهای آیه در آینه به همت خانه اخلاق پژوهان جوان و با حضور اساتید حوزه اخلاق به مدت 10 روز، از تاریخ 14 رمضان (7 اردیبهشت) تا 23 رمضان (16 اردیبهشت) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ویژه برنامه آیه در آینه به همت خانه اخلاق پژوهان جوان و با حضور اساتید حوزه اخلاق به مدت 10 روز، از تاریخ 14 رمضان (7 اردیبهشت) تا 23 رمضان (16 اردیبهشت) برگزار می شود.

موضوع این سلسله جلسات که در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد، اخلاق و قرآن است و اساتید مدعو، دیدگاه های خود را در موضوعات ذیل بیان خواهند نمود: ◾️ محمد لگن هاوسن در موضوع وظایف اخلاقی خداوند در قرآن ◾️ محسن جوادی در موضوع اوصاف اخلاقی قرآن از دریچه فرا اخلاق ◾️ امیر غنوی در موضوع نگاهی نو به مبانی اخلاق در قرآن کریم ◾️ سید طاهر غفاری در موضوع اخلاق در قرآن کریم از منظر نصایح لقمان حکیم ◾️ سید احمد فقیهی در موضوع اخلاق قرآنی و اخلاق یونانی؛ تفاوت ها، شباهت ها ◾️ مهدی علیزاده در موضوع رهیافت اخلاقی قرآن پژوهان از دریچه مبانی کلامی ◾️ سید حسن اسلامی اردکانی در موضوع دعوت به شگفتی ◾️ حمید پارسانیا در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله گفتگوهای اخلاقی «آیه در آینه» برگزار می شود

سلسله گفتگوهای اخلاقی «آیه در آینه» برگزار می شود