مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-27سياسي

صلاحیت داوطلبان انتخابات را با دقت بررسی می کنیم


بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات امر بسیار مهمی است که إن شاءالله با توجه به مر قانون این وظیفه را مثل گذشته با دقت هرچه بیشتر انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر روز گذشته (دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400) در جلسه فوق العاده این شورا با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: ماه مبارک رمضان به نیمه های خود رسیده و باید با خواندن دعا و مناجات های وارده از فیوضات این ماه که ماه بخشش و مغفرت است، بهره کافی را ببریم.

وی همچنین با اشاره به گسترش فزاینده شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: باید ضمن دعا و درخواست از خداوند متعال برای نابودی این ویروس منحوس، با دقت بیشتری پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و مسئولین نیز با اتخاذ تدابیر لازم، به قطع شدن هرچه سریع تر این زنجیره این بیماری کمک کنند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید نسبت به انتخابات که سرنوشت کشور را می سازد، حساس باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: هرچه به انتخابات نزدیک می شویم، فعالیت جریان های مختلف سیاسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت داوطلبان انتخابات را با دقت بررسی می کنیم

صلاحیت داوطلبان انتخابات را با دقت بررسی می کنیم