مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-27سياسي

دو چالش مهم اقتصادی فراروی دولت آینده


یک فعال سیاسی افزایش از افزایش قابل توجه هزینه های جاری و انتشار اوراق مشارکت در این سال ها به عنوان دو چالش مهم اقتصادی فراروی دولت آینده نام برد و گفت: - ایسنا/سمنان یک فعال سیاسی افزایش از افزایش قابل توجه هزینه های جاری و انتشار اوراق مشارکت در این سال ها به عنوان دو چالش مهم اقتصادی فراروی دولت آینده نام برد و گفت: هر کسی که به میدان می آید باید برای حل این چالش ها برنامه داشته باشد.

غلامرضا کاتب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که قصد حضور در عرصه انتخاباتی ریاست جمهوری را دارند می بایست شناخت کافی از وضعیت اقتصادی کشور داشته باشند، چرا که اقتصاد کشور را دیگر نمی توان با شعار اداره کرد و مردم نیز تاب تحمل گفتار درمانی را ندارند و تنها عمل کردن به شعارها چاره برون رفت از این شرایط است.

عضو پیشین هیات رییسه مجلس افزود: دو چالش بزرگ پیش روی دولت آینده وجود دارد و هرکس که علاقمند است پا به عرصه انتخابات بگذارد می بایست از این چالش ها آگاهی داشته باشد و برای رفع و حل آنها برنامه و راهکار مدون و اصولی ارائه دهد.

نماینده مجالس نهم و دهم خاطرنشان کرد: حال که کشور بدون احزاب اداره می شود و برای برگزاری انتخابات برنامه ای جامع ارائه نمی شود، حداقل افراد علاقمند به حضور در کارزار انتخابات خودشان می بایست شناخت کافی از اوضاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو چالش مهم اقتصادی فراروی دولت آینده

دو چالش مهم اقتصادی فراروی دولت آینده