مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-27سياسي

اختصاص اعتبار 170 میلیارد ریالی برای حل مشکل شوری رودخانه جره


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 170میلیارد ریال برای حل مشکل شوری رودخانه جره در دهستان کهمره سرخی خبر داد.

- ایسنا/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 170میلیارد ریال برای حل مشکل شوری رودخانه جره در دهستان کهمره سرخی خبر داد.

ابراهیم عزیزی در این باره بیان کرد: با توجه به اینکه روستاهای جمالی و بکدانه در فاصله حدود 10کیلومتری از گنبد نمکی(محل شور شدن آب رودخانه) قرار گرفته، شوری آب باعث ایجاد خسارت بسیار به باغات و کشاورزی این منطقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس، عزیزی افزود: به همین دلیل نیاز به اقدام فوری برای حل مشکل روستاهای بکدانه و جمالی بود که با پیگیری های لازم، تامین اعتبار آن انجام شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: بنا بر بازدید میدانی و نظر کارشناسان، ایجاد یک خط انتقال 10کیلومتری می توانست شوری آب را به پایین دست انتقال داده و روستاهای مذکور را از محدوده شوری در آورد اما به دلیل کمبود اعتبار پروژه راکد مانده بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای تامین اعتبار این پروژه مکاتبات لازم با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد و صد درصد اعتبار که 170میلیارد ریال بود، اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 170 میلیارد ریالی برای حل مشکل شوری رودخانه جره

اختصاص اعتبار 170 میلیارد ریالی برای حل مشکل شوری رودخانه جره