مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-27اقتصادي

جلوگیری از تصرف 85 هکتار از اراضی ملی زنجان در فروردین ماه


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از پیشگیری از 42 مورد تصرف غیر مجاز در زنجان خبر داد و گفت: این پیشگیری به میزان 85 هکتار از اراضی ملی استان بوده است.

-  رضا مهدیون امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری سه مورد خلع ید و رفع تصرف انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از پشگیری از 42 مورد تصرف غیر مجاز در زنجان خبر داد و افزود: این پیشگیری به میزان 85 هکتار از اراضی ملی استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه  11 دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در مراتع استان زنجان توقیف شده است، تصریح کرد: 123 مورد گزارش مردمی نیز در این ایام به منابع طبیعی استان زنجان گزارش شده است.

مهدیون از دو مورد اخراج دام غیر مجاز در استان زنجان طی فروردین ماه سال جاری خبر داد و افزود: در جریان این اخراج ها 200 واحد دامی از مراتع ملی خارج شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال جاری 27 مورد پرونده ماده 55 تنظیم شده است، عنوان کرد: در جریان این پرونده ها 149 هکتار از اراضی ملی استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام/73009/ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تصرف 85 هکتار از اراضی ملی زنجان در فروردین ماه

جلوگیری از تصرف 85 هکتار از اراضی ملی زنجان در فروردین ماه