مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-27سياسي

لزوم ماموریت سپاری به مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، بر لزوم مأموریت سپاری به مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی و ایجاد فرصت برای نقش فعال تر مراکز تحقیقاتی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه تبیین برنامه ایجاد و حمایت از فرصت های تبادل اطلاعات و توسعه همکاری های تحقیقاتی مشترک بین مراکز تحقیقات حوزه سلامت و سازمانها و نهادها دانشگاه های کلان مناطق آمایشی 6 تا 9 برگزار شد.

این نشست به صورت ویدیو کنفرانس با حضور دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر علی دل پیشه رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، دکتر حمیدرضا خرم خورشید مشاور علمی و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و مدیران پژوهش، فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه های کلان مناطق آمایشی 6 تا 9 برگزار شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تشریح سند ایجاد و حمایت از فرصت های تبادل اطلاعات و توسعه همکاری های تحقیقاتی مشترک بین مراکز تحقیقات حوزه سلامت و سازمانها و نهادها بر اهمیت موضوع سیاستگذاری آگاه از شواهد تاکید کرد.

نجفی بر لزوم مأموریت سپاری به مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی و اهمیت نقش مراکز تحقیقات به عنوان بازوان علمی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد و ایجاد فرصت برای نقش فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ماموریت سپاری به مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی

لزوم ماموریت سپاری به مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی