مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-27اقتصادي

مشارکت 10 هزار ناوگان باری در حمل محصولات کشاورزی گلستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 10 هزار ناوگان باری برای حمل محصولات کشاورزی در گلستان مشارکت دارند.

- ایوب میرشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات بهاره در گلستان 10 هزار ناوگان باری در سطح استان با 72 شرکت، برای حمل دسترنج کشاورزان آمادگی لازم را دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: امروز (سه شنبه) جلسه ای با حضور نمایندگانی از جهادکشاورزی، دفتر اقتصادی استانداری، دفتر شرکت خدمات حمایتی، غله و انجمن تشکل های صنفی استان برگزار شده تا در مورد برداشت و جابجایی محصولات تصمیم گیری شود.

وی بیان کرد: اولین محصول برداشتی کلزا است که فسادپذیر بوده و باید هماهنگی لازم با مراکز خرید در خصوص بازگشایی همزمان مراکز، افزایش ساعت خرید، حضور همزمان و به موقع همه نمایندگان در مراکز خرید برای تایید حمل بار انجام شود.

میرشاهی گفت: تخلیه و بارگیری در مراکز باید به صورت هماهنگ آغاز شده تا معطلی ها کاهش یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: با شرکت ها و انجمن های صنفی مکاتبه شده تا منفذگیری ناوگان را انجام داده و رانندگان در کیلومترهای بالا نسبت به چادر کشی اقدام کنند تا از ریزش بار جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 10 هزار ناوگان باری در حمل محصولات کشاورزی گلستان

مشارکت 10 هزار ناوگان باری در حمل محصولات کشاورزی گلستان