مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-27پزشكي

آغاز واکسیناسیون معلولین ذهنی و بیماران مزمن اعصاب و روان در استان مرکزی


مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اتمام واکسیناسیون سالمندان استان علیه ویروس کرونا گفت: 110 نفر از معلولین ذهنی و 60 نفر از بیماران اعصاب و روان نیز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- زهرا امینی در گفتگو با واکسینه شده اند و واکسیناسیون معلولین ذهنی و بیماران مزمن اعصاب و روان مراکز شهرستان ساوه نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: در هفته جاری معلولین ذهنی و بیماران مزمن اعصاب و روان نگهداری شده در مراکز یاقوت و سمیه شهرستان ساوه که یکی از این مراکز، مرکز نگهداری معلولین ذهنی دختران بالای 15 سال و دیگری مرکز بیماری مزمن روانی است، واکسن دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: واکسیناسیون 110 نفر از معلولین و 60 نفر از بیماران اعصاب و روان شهرستان ساوه انجام شده و معلولین ذهنی و بیماران مزمن روانی شهرستان های دیگر نیز در هفته های آتی واکسینه می شوند.

امینی با اشاره به اینکه استان مرکزی سومین استان از لحاظ تعداد سالمندان است، گفت: کل جمعیت سالمندان استان مرکزی 156 هزار نفر است که حدود 33 هزار نفر آن زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان و مابقی تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی هستند.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه تعداد سالمندان نگهداری شده در مراکز 200 نفر هستند که واکسیناسیون استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون معلولین ذهنی و بیماران مزمن اعصاب و روان در استان مرکزی

آغاز واکسیناسیون معلولین ذهنی و بیماران مزمن اعصاب و روان در استان مرکزی