مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-27پزشكي

عارضه «نوریت اپتیک» را بشناسیم / ‏‬اختلال در بینایی فرد مبتلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاوه ابری اقدم، با عنوان این مطلب که نوریت اپتیک نوعی از التهاب است که عصب بینایی را درگیر می کند، گفت: - عارضه نوریت اپتیک را بشناسیم / ‏‬اختلال در بینایی فرد مبتلا فلوشیپ نوروافتالمولوژی و استرابیسم، در ارتباط با عارضه نوریت اپتیک که باعث اختلال در بینایی فرد مبتلا می شود، نکاتی را توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاوه ابری اقدم، با عنوان این مطلب که نوریت اپتیک نوعی از التهاب است که عصب بینایی را درگیر می کند، گفت: عصب بینایی مجموعه ای از الیاف عصبی است که اطلاعات بینایی را از چشم به مغز منتقل می کند.

وی افزود: این اختلال معمولاً بر روی یک چشم تأثیر می گذارد، ولی گاهی خصوصا در اطفال ممکن است هر دو چشم را نیز درگیر کند.

مسئول جلسه چالش های تشخیصی و درمانی نوریت اپتیک تیپیک و غیر تیپیک در چهارمین همایش بهاره چشم پزشکی 1400، به علائم اختلال نوریت اپتیک اشاره کرد و گفت: یکی از علائم درد است و اکثر افراد مبتلا، درد چشم دارند که ممکن است با حرکت دادن چشم تشدید شود.

ابری اقدم به کاهش حدت بینایی چشم به عنوان دومین علامت اختلال نوریت اپتیک اشاره کرد و افزود: اکثر افراد مبتلا به این اختلال درجات متفاوتی از کاهش موقت در بینایی یک چشم را تجربه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه «نوریت اپتیک» را بشناسیم / ‏‬اختلال در بینایی فرد مبتلا

عارضه «نوریت اپتیک» را بشناسیم / ‏‬اختلال در بینایی فرد مبتلا