مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-27سياسي

لزوم اجرای پویش «من حاضرم» برای تهیه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند در کردستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری پویش «من حاضرم» به منظور جلب مشارکت خیرین در راستای تهیه و تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی صبح امروز در نشست شورای معاونین اداره کل از اقدامات معاونت سواآموزی استان در راستای پیگیری حجم ابلاغی و تحقق اهداف و میزان پوشش سواد آموزی در دوره های مختلف تشکر کرد.

 وی با بیان اینکه تحقق پوشش تحصیلی دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال نماد و ملاک عملکرد این معاونت است، از اعضای شورای معاونین استان خواست در اجرای برنامه های این حوزه به خصوص، برگزاری کلاس های سوادآموزی و امتحانات پایانی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری پویش من حاضرم به منظور جلب مشارکت خیرین در راستای تهیه و تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند، بر اجرایی شدن پویش، انجام اقدامات تبلیغی و توجیهی تاکید کرد.

 مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه توسط دولت در بودجه سال 1400 اعتباری برای تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند پیش بینی شده است که با اختصاص آن بخشی از نیاز استان تامین خواهد شد، گفت: تا کنون با همکاری، افراد خیر، موسسات، نهادها و فرهنگیان خیر، بیش از 4500 دستگاه گوشی و تبلت تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای پویش «من حاضرم» برای تهیه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند در کردستان

لزوم اجرای پویش «من حاضرم» برای تهیه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند در کردستان