مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-27سياسي

عذرخواهی حناچی از تهرانی ها


شهردار تهران در حساب توییتری خود از شهروندان عذرخواهی کرد.

- شهردار تهران در حساب توییتری خود از شهروندان عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در حساب توییتری خود با انتشار صفحه یک روزنامه و با اشاره به عذرخواهی رییس شورای شهر از مردم در رشته توییتی نوشت: ‏ابایی از عذرخواهی بابت کاستی ها در برابر مردم نداشته ام و ندارم؛ ولی با مشاهده تحریف ها و تخریب های غیرتخصصی و غیرمنصفانه ای که با غفلت از عملکرد مجموعه خدوم شهرداری در بحبوحه تحریم و کرونا بنا بر مقاصد سیاسی انجام می شود؛لازم می دانم نوعی دیگر از مردم عزیز عذرخواهی نمایم.

وی ادامه داد: عذرخواهی می کنم که علی رغم همه ی اقدامات صورت گرفته نتوانستم همه ی دست اندازان به بیت المال را به دستان قانون بسپارم.

عذرخواهی می کنم که نتوانستم شهر را به طور کامل از چنگال رانت خواران رها کنم و بیت المالی را که با راه های مختلف در اختیار افراد خاص بود از دستشان خارج کنم.

شهردار تهران نوشت: ‏شهروندان شریف بدانند حرکتی را که در مبارزه با فساد، رانت و ‎#شهرفروشی و توسعه ی شفافیت آغاز کردیم هرگز با این هجمه ها و تخریب ها متوقف نخواهد شد و امیدوارم با حضور مردم و تأیید تداوم نگاه حاکمیت قانون، تعهد و تخصص و نه سرمایه داری در شهر، در برابر خداوند و آیندگان سربلند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی حناچی از تهرانی ها

عذرخواهی حناچی از تهرانی ها