مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-27حوادث

کشف 644 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 644 کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک ماموران انتظامی شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 644 کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک ماموران انتظامی شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان های نهبندان و سربیشه در یک عملیات مشترک هنگام کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی در محورهای فرعی به سواری پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: راننده پژو 405 به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد که ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی و شلیک چندین تیر با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو 644 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در ادامه عملیات یک سواری 405 دیگر که اسکورت و راه پاک کن خودروی حامل مواد مخدر بود را توقیف کردند و در مجموع این عملیات 2 خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 644 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

کشف 644 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی