مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-26اقتصادي

تعطیلی ادارات استان هرمزگان در روزهای پنجشنبه/تعیین ساعت کاری از 7 تا 14:30


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تعطیلی پنجشنبه ها در کل دستگاه های اجرایی استان از تاریخ 9 اردیبهشت 1400 برای کاهش شیوع کرونا در هرمزگان به دستگاه ها ابلاغ شده و اجرایی می شود و همچنان دورکاری کارکنان ادارات ادامه دارد.

- تعطیلی ادارات استان هرمزگان در روزهای پنجشنبه/تعیین ساعت کاری از 7 تا 14:30 ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تعطیلی پنجشنبه ها در کل دستگاه های اجرایی استان از تاریخ 9 اردیبهشت 1400 برای کاهش شیوع کرونا در هرمزگان به دستگاه ها ابلاغ شده و اجرایی می شود و همچنان دورکاری کارکنان ادارات ادامه دارد.

نازنین شیبانی تذرجی شب گذشته(ششم اردیبهشت ماه) در تشریح این خبر عنوان کرد: با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به گسترش بیماری کویید 19 و همچنین کاهش میزان بارندگی و منابع آب استان در سال جاری و با عنایت به ضرورت مدیریت مصرف آب و برق در استان، برقراری تعطیلی روزهای پنجشنبه در کل دستگاه های اجرایی استان تا رفع بحران های موجود از تاریخ نهم اردیبهشت 1400 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمامی دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند از روز پنجشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات استان هرمزگان در روزهای پنجشنبه/تعیین ساعت کاری از 7 تا 14:30

تعطیلی ادارات استان هرمزگان در روزهای پنجشنبه/تعیین ساعت کاری از 7 تا 14:30