مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-26سياسي

نحوه صحیح نهی ازمنکر توسط دانشجو آستارایی


استادی که در ماه مبارک رمضان با امربه معروف و نهی از منکر دانشجوی آستارایی خود، از سیگار کشیدن منصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دانشجوی بسیجی شهید فریبرز اشجعی در دوم بهمن ماه سال 1345 در خانواده ای مؤمن و معتقد به اسلام و قرآن در شهرستان آستارا دیده به جهان گشود.

وی از دوران کودکی نشانه هایی از ایمان و صفای باطن در سیمای اش هویدا بود و از همان دوران کودکی فعال پرجنب وجوش و جوش به نظر می رسید و همواره صفای خاصی به محیط خانواده می بخشید.

فریبرز در سال 1351 بهار علم و دانش را آغاز کرد و یکی پس از دیگری مقاطع تحصیلی را با نمرات عالی سپری می کرد تا اینکه در سال 1362 موفق به اخذ مدرک دیپلم در رشته تجربی شد.

وی بلافاصله پس از دریافت مدرک دیپلم در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف تهران پذیرفته و به عنوان دانشجو به ادامه تحصیل پرداخت تا به بالاترین مدارج علمی خود را برساند.

او در اوج جنگ تحمیلی و باوجود علاقه شدید به علم و دانش، تاب ماندن در کلاس های درس را نداشت و با عشقی که به امام و انقلاب داشت خود را سریعاً به مناطق غرب کشور رساند.

شهید فریبرز اشجعی روح پاک و بلندش را به صفاتی چون مروت٬ سخاوت و نوع دوستی آذین کرده بود و در هر فرصتی به صله رحم می پرداخت تا جویای احوال دیگران باشد و در صورت نیاز به آنان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه صحیح نهی ازمنکر توسط دانشجو آستارایی

نحوه صحیح نهی ازمنکر توسط دانشجو آستارایی