مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-04-26فرهنگي

نقد در سینما بی در و پیکر شده است


احمد امینی معتقد است که کاهش حساسیت ها، انبوهی از نقد در فضای مکتوب و مجازی رسانه ای و بِده بستان هایی که گفته می شود میان برخی فیلمسازها با منتقدها وجود دارد، - احمد امینی معتقد است که کاهش حساسیت ها، انبوهی از نقد در فضای مکتوب و مجازی رسانه ای و بِده بستان هایی که گفته می شود میان برخی فیلمسازها با منتقدها وجود دارد، سبب شده فضای نقد در سینمای ایران بی در و پیکر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امینی را احتمالا خیلی ها بخاطر ساخت فیلم هایی همچون غریبانه ، این زن حرف نمی زند ، بی خداحافظی یا سریال های باران عشق ، اولین شب آرامش و بی گناهان می شناسند، اما طرفداران پر و پا قرص و قدیمی سینما خوب می دانند که این کارگردان زمانی دستی بر آتش نقد فیلم داشته و به غیر از سابقه نقدنویسی در نشریات پیش از انقلاب، مدت 10 سال دبیر بخش نقد فیلم مجله فیلم بوده است.

البته او سال هاست که از عرصه نقد کناره گیری کرده و به گفته خودش حتی خیلی کمتر سراغ خواندن نقدها می رود؛ مثل خیلی دیگر از سینماگران که به دلایل متعدد اشتیاق خود را به رصد کردن فضای نقد در سینما از دست داده اند.

با این حال به دلیل همین سابقه کاری، در ادامه پیگیری پرونده ای که برای جریان نقد نویسی و تالیف در حوزه ادبیات سینمایی در سرویس سینمایی ایسنا باز کرده ایم سراغ این کارگردان رفتیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد در سینما بی در و پیکر شده است

نقد در سینما بی در و پیکر شده است