مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 01:052021-04-26اجتماعي

تغییر مسیر لوله انتقال نفت در قمیشلو/ احتمال انفجار در حریم شهری وجود دارد


مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست درباره تغییر مسیر خط لوله انتقال نفت مارون- اصفهان در پناهگاه قمیشلو توضیحاتی ارائه داد.

- رضا اقتدار در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره تغییر مسیر خط لوله انتقال نفت مارون- اصفهان به بخشی از پناهگاه حیات وحش و پارک ملی قمیشلو، اظهار داشت: این خط انتقال نفت از پناهگاه می گذرد و در پارک ملی نیست؛ خط نفتی مارون- اصفهان سالیان گذشته از آن منطقه رد شده و اکنون احتمال انفجار در حریم شهری وجود دارد زیرا دور تا دور خط ساخت و ساز مسکونی شده و اکنون به لحاظ ایمنی باید جابه جا شود.

وی با اشاره به اینکه خط لوله نفت در مجاورت ساختمان ها است، افزود: با توجه به قدمت خط لوله اگر انفجار رخ دهد تلفات انسانی سنگینی ایجاد خواهد کرد از این رو طرح تغییر مسیر خط لوله انتقال نفت و گزارش ارزیابی آن ارائه شده است.

مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی ها راهی در پناهگاه وجود دارد که محیط بانان از آنجا تردد می کنند و منتهی الیه مرز منطقه است اما در مجاورت زیستگاه های حساس منطقه قرار ندارد از این رو قرار شد مسیر خط لوله نفت را به این محدوده تغییر دهند و مسیر قبلی و محدوده آن زمانی که از مواد نفتی خالی شد بازسازی می شود و تأثیر چندانی بر منطقه ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مسیر لوله انتقال نفت در قمیشلو/ احتمال انفجار در حریم شهری وجود دارد

تغییر مسیر لوله انتقال نفت در قمیشلو/ احتمال انفجار در حریم شهری وجود دارد