مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-04-26سياسي

توزیع بیش از4000 بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه


سازمان بسیج شهرداری تهران در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامه طرح های مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه، بسته های سبد کالای مواد غذایی را در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرد.

- به همت سازمان بسیج شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان انجام می شود: توزیع بیش از4000 بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج شهرداری تهران در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامه طرح های مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه، بسته های سبد کالای مواد غذایی را در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی سالک رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: در این رزمایش که دومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسیج شهرداری تهران در سال جاری است، 4000 بسته سبد کالایی مواد غذایی آماده و با کمک خیران و گروه های جهادی بین خانواده های آسیب پذیر و مجموعه ترک اعتیاد شهید زیادیان که توسط بسیج اداره می شود، توزیع می گردد .

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: توزیع 3000 بسته سبد کالا در ابتدای سال انجام شده است و مابقی همزمان با میلاد امام حسن(ع) توزیع می شود .

همچنین هر بسته شامل برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، نمک، قند و حبوبات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از4000 بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه

توزیع بیش از4000 بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه