مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-04-26حوادث

انهدام باند سرقت سیم های شبکه توزیع برق در سیرجان


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از انهدام باند سرقت سیم های شبکه توزیع برق و دستگیری 4 سارق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا ایران نژاد اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم های شبکه توزیع برق در شهرستان سیرجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در حاشیه شهر به یک دستگاه خودروی پژو 405 پارک شده نزدیک به خط توزیع انتقال برق مشکوک و به جهت بررسی به سمت خودرو رفته و مشاهده کردند چهار سارق در حال چیدن و سرقت سیم های برق هستند که بلافاصله با تلاش ماموران یکی از سارقان دستگیر و سه نفر دیگر متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به توقیف خودروی سارقان و اینکه از محل وقوع سرقت 400 متر سیم برق نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات ماموران ضمن شناسایی سه سارق متواری آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

  ایران نژاد در پایان گفت: با تلاش ماموران و انهدام این باند، علاوه بر این سرقت نافرجام، 6 فقره سرقت دیگر در این زمینه کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/3388/ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت سیم های شبکه توزیع برق در سیرجان

انهدام باند سرقت سیم های شبکه توزیع برق در سیرجان