مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-04-26پزشكي

توزیع غذای گرم بین مردم مرزنشین گنبدکاووس


محمدباقر نجفی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از برنامه های هنگ مرزی اترک ویزیت رایگان در مناطق مرزی در مناسبت های مختلف بوده که با توجه به همه گیری و شیوع ویروس ، مشاوره رایگان و پالایش سلامت کردند.

فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  در این مدت چندین مرحله ماسک، محلول های ضدعفونی کننده در قالب بسته های بهداشتی بین مردمان محروم نوار مرزی و پاسگاه های مرزی توزیع شده است.

* استقرار 2 پزشک در شهر اینچه برون و روستای داشلی برون برای مراجعه بیماران در صورت وجود علائم بیماری کرونا/ حدود 300 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز، 174 بطری و 592 قوطی مشروبات الکلی در راستای مبارزه با کالای قاچاق کشف و ضبط شد وی ادامه داد: آموزش مردم این مناطق در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در دستور کار بوده و در راستای مبارزه با این بیماری دو پزشک در شهر اینچه برون و روستای داشلی برون مستقر شده تا مردم در صورت وجود علائم بیماری به این پزشکان مراجعه کنند.

نجفی نژاد از ویزیت رایگان در هفته سلامت خبر داد و گفت: به مناسبت هفته سلامت ویزیت و دارو رایگان در دستور کار قرار دارد و پزشکان در این هفته در روستاها و مناطق مرزی حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع غذای گرم بین مردم مرزنشین گنبدکاووس

توزیع غذای گرم بین مردم مرزنشین گنبدکاووس