مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-04-26سياسي

باج خواهی و غوغاسالاری از چالش های شورای شیراز بود


سخنگوی شورای شهر شیراز باج خواهی و غوغاسالاری را از چالش های شورای پنجم این کلانشهر دانست و گفت: غوغاسالاران هر مسئله کوچک و بزرگی را سیاسی کرده و در شهر جنجال درست می کنند و فضای مجازی نیز جولانگاه این افراد شده است.

- ایسنا/فارس سخنگوی شورای شهر شیراز باج خواهی و غوغاسالاری را از چالش های شورای پنجم این کلانشهر دانست و گفت: غوغاسالاران هر مسئله کوچک و بزرگی را سیاسی کرده و در شهر جنجال درست می کنند و فضای مجازی نیز جولانگاه این افراد شده است.

سعید نظری دوشنبه 6 اردیبهشت در جمع خبرنگاران، فقدان مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری را مهمترین چالشی عنوان کرد که شورای پنجم شیراز با آن مواجه بوده است و با بیان اینکه تنها نظارت بر شهرداری و یک بخش های از شهر به شورا سپرده شده، افزود: دولت در واگذاری نظارت بر مابقی بخش هایی که قانون به شورا سپرده همچنان مقاومت می کند.

سخنگوی شورای شهر شیراز همچنین با بیان اینکه به شوراها اجازه ندادند که در سطح کلان کشور به مدیریت یکپارچه شهری برسند، اضافه کرد: شورا و شهرداری 22 غرفه عرضه مستقیم میوه و تره بار در شیراز راه اندازی کرد که جزیره ای عمل کردن و عدم همکاری برخی از سازمانها با مافیای سنگین میوه در شهر سبب شده که تاکنون به نتیجه دلخواه نرسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باج خواهی و غوغاسالاری از چالش های شورای شیراز بود

باج خواهی و غوغاسالاری از چالش های شورای شیراز بود