مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-04-26ورزشي

نفس راحت میلان بعد از ماندگار شدن ناواس در PSG


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وضعیت آینده جانلوییجی دوناروما کاملاً روی هواست؛ قرارداد دروازه بان ملی پوش و ایتالیایی در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز هیچ توافق قطعی بین او و میلان برای تمدید صورت نگرفته است؛ - به نظر می رسد با تمدید قرارداد کیلور ناواس با پاری سن ژرمن، باشگاه فرانسوی دیگر برای جذب جانلوییجی دوناروما اقدام نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، وضعیت آینده جانلوییجی دوناروما کاملاً روی هواست؛ قرارداد دروازه بان ملی پوش و ایتالیایی در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز هیچ توافق قطعی بین او و میلان برای تمدید صورت نگرفته است؛ مسئله ای که به نگرانی بزرگ هواداران روسونری تبدیل شده است.

اگر میلان نتواند طی ماه های آینده قرارداد دوناروما را تمدید کند، او می تواند در تابستان به شکل رایگان این تیم را ترک کند.

از طرفی طی هفته های گذشته گزارشات حاکی از آن بود که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب این گلر جوان اما در عین حال با تجربه هستند.

یکی از تیم هایی که گفته می شد به شدت شرایط جذب دوناروما را بررسی می کند و قصد دارد هر طور که شده او را به خدمت بگیرد، پاری سن ژرمن به شمار می آمد.

با این حال ساعتی پیش مشخص شد که باشگاه فرانسوی قرارداد دروازه بان کاستاریکایی خود را تا سال 2024 تمدید کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس راحت میلان بعد از ماندگار شدن ناواس در PSG

نفس راحت میلان بعد از ماندگار شدن ناواس در PSG