مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-04-26اجتماعي

بازدید معاون عمرانی استاندار از روند ساخت و ساز سی سخت/نظارت ناکافی نظام مهندسی+فیلم


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند ساخت و سازها در شهر زلزله زده سی سخت بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار به همراه فرماندار دنا، محمدی مدیرکل بحران، شهامت مدیرکل امور شهری استانداری، کاظمی مدیرکل روستایی، شهردار سی سخت و رییس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از پروژه های در حال ساخت در شهر سی سخت بازدید و بر نحوه ساخت ساختمان ها نظارت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این بازدید حاجی زاده به همراه تیم همراه از ساختمان های در حال ساخت دیدن کردند که گلایه شدیدی از ناظران نظام مهندسی داشتند چرا که با سهل انگاری و نبود نظارت دقیق بر ساخت و سازها هم باعث هدر دادن بیت المال و هم هزینه مردم خواهند شد و هم باعث مقاوم نبودن و عدم استحکام کافی ساختمان ها در برابر زلزله خواهد شد.

حاجی زاده گفت: از این پس باید تمامی قوانین مهندسی زیر ذره بین ناظران نظام مهندسی قرار گیرد و طبق قوانین نظام مهندسی اجرا گردد.

  در بازدیدهای به عمل آمده طی دو هفته اخیر مشخص گردید که ناظران نظام مهندسی آن طور که باید و شاید بر کارهای اجرایی نظارت کافی نداشته اند و این مهم باعث شده اکثر ساخت و سازها غیر استاندارد ساخته شوند و این مهم در حالی است که چندی پیش حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در بازدید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون عمرانی استاندار از روند ساخت و ساز سی سخت/نظارت ناکافی نظام مهندسی+فیلم

بازدید معاون عمرانی استاندار از روند ساخت و ساز سی سخت/نظارت ناکافی نظام مهندسی+فیلم