مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-04-26پزشكي

فوق تخصص عفونی کودکان: زدن ماسک در کودکان خطر خفگی را افزایش می دهد


فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان گفت: زدن ماسک در کودکان به ویژه در گروه سنی زیر دو سال خطر خفگی را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ منوچهر براک در جلسه بررسی کرونای کودکان در اردبیل اظهار کرد: بیمارستان بوعلی که ویژه کودکان است، با 140 تخت آماده ارائه خدمات به کودکان و نوزادان است که 19 تخت آن برای بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: از آغاز کرونا تاکنون در هیچ مقطعی همه تخت های کرونایی این بیمارستان با ازدحام کودکان کرونایی روبه رو نبوده ولی بعد از گذر از پیک اول، ما بستری هایی را در گروه سنی کودکان با ویروس کووید 19 شاهد بودیم.

فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان گفت: تنها یک مورد مرگ و میر ناشی از کرونا در بین گروه سنی کودکان به ثبت رسید و غیر از آن ما هیچ گونه فوتی کرونایی را در بین کودکان استان در بیمارستان بوعلی شاهد نبودیم.

براک افزود: در حال حاضر بیمارستان ویژه کودکان در اردبیل شرایطی را فراهم کرده تا با حضور بیش از 21 متخصص و فوق تخصص کودکان معالجه و مداوای نوزادان و کودکان به صورت ویژه و تخصصی در این بیمارستان انجام شود و روند کار نیز مطلوب و مناسب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر هفت بیمار کرونایی بستری در بخش کرونای بوعلی را داریم که به هیچ وجه بدحال نیستند و به سرعت امکان ترخیص آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق تخصص عفونی کودکان: زدن ماسک در کودکان خطر خفگی را افزایش می دهد

فوق تخصص عفونی کودکان: زدن ماسک در کودکان خطر خفگی را افزایش می دهد