مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-04-26اقتصادي

تعطیلی پنچشنبه تمام دستگاه های اجرایی هرمزگان


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعطیلی پنجشنبه ها در تمام دستگاه های اجرایی استان از روز نهم اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ نازنین شیبانی تذرجی روز دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به گسترش بیماری کویید 19 و همچنین کاهش میزان بارندگی و منابع آب استان در سال جاری و با توجه به ضرورت مدیریت مصرف آب و برق در استان، برقراری تعطیلی روزهای پنجشنبه در کل دستگاه های اجرایی هرمزگان تا رفع بحران های موجود از تاریخ نهم اردیبهشت 1400 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمامی دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند از روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه نسبت به اجرای این بخشنامه اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: تمامی بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، آتش نشانی ها، بانک ها (به جز ستاد) و مراکز خدمات عمومی مشمول بخشنامه مذکور نمی باشند.

دبیر شورای اداری استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14:30 است و در این مدت روزهای پنجشنبه تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنچشنبه تمام دستگاه های اجرایی هرمزگان

تعطیلی پنچشنبه تمام دستگاه های اجرایی هرمزگان