مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-04-26اقتصادي

دام مازاد عشایر ایلام توسط دولت به صورت تضمینی خریداری شود


استاندار ایلام با اشاره به مشکلات عشایر استان در بحث فروش دام زنده، گفت: دام مازاد عشایر ایلام توسط دولت به صورت تضمینی خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری عصر دوشنبه در دیدار با علایی مقدم رییس سازمان امور عشایری کشور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد عشایری استان خواستار توجه بیش از پیش سازمان در این حوزه شده و اظهار کرد: شرایط کم بارشی و کرونایی وضعیت معیشت عشایری را سخت کرده است و همه باید در این وضعیت نسبت به این قشر مظلوم و بی ادعا توجه بیش از پیش کنیم.

وی در ادامه خواستار اتخاذ تدابیری برای خرید مازاد دام عشایر در مناطق مرزی کشور چون ایلام شد و گفت: امروز برخی تولیدات حوزه عشایری مازاد بر مصرف استان بوده و نیاز است دام مازاد عشایر توسط دولت به صورت تضمینی خریداری شود.

نوذری در ادامه به مسائل و مشکلات حوزه عشایری استان اشاره کرد و گفت: تامین مشکل آب عشایر با تانکر سیار، ایجاد مسیر و جاده مناسب برای تسهیل در تردد عشایر، تامین علوفه و نهاده های دامی مورد نیاز دام های عشایر باتوجه به کاهش بارش های امسال و … از جمله مسائل و مشکلات این حوزه بوده که نیازمند توجه و مساعدت لازم امور عشایری کشور است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که به فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید شده است در شورا و کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام مازاد عشایر ایلام توسط دولت به صورت تضمینی خریداری شود

دام مازاد عشایر ایلام توسط دولت به صورت تضمینی خریداری شود